Microsoft Dynamics 365 Sales (CRM)
Maak uw klantrelaties winstgevend
Verzilver uw verkoopkansen door een waardevol inzicht in de behoeften van uw klant te verwerven en een betekenisvolle klantenervaring te bieden. Zo bouwt u een effectieve relatie op met uw klant.
Met Microsoft Dynamics 365 Sales kan u klantgerichte processen standaardiseren en meetbaar maken, zodat u uw verkoopafdeling succesvoller maakt en een betere service levert.
Laat uw bedrijf groeien
Verhoog uw omzet en verminder de wervingskosten met behulp van intelligente inzichten, sales-CRM en bedrijfsprocessen.
Focus op uw verkoop
Stel uw verkopers in staat om met inzicht de juiste prioriteiten te bepalen, een vertrouwensrelatie op te bouwen met de klant en meer deals te sluiten.
Gebouwd om samen te werken
Verkoop en marketing gaan beter samenwerken en verkopers krijgen inzicht in de marketingacties die betrekking hebben op hun specifieke klanten.
Geef uw commerciële teams de beste tools
Breng de relatie met uw klanten, leveranciers, partners of leden beter in kaart en verbeter de productiviteit en samenwerking in uw hele onderneming.
Met de slimme CRM-toepassingen binnen het Microsoft Dynamics 365-platform (Customer Insights, Sales en Customer Service)
beschikt iedereen over de juiste tools:
Hoe bouwt u doorheen uw marketing-, sales- en service-activiteiten een relatie met klanten en prospecten uit die gepersonaliseerd en proactief is? Met Microsoft Dynamics 365 Sales zullen uw medewerkers doelgerichtere acties kunnen ondernemen en efficiënter samenwerken met collega’s.
In een continu veranderende digitale economie is het van levensbelang dat u als bedrijf uw eigen keuzes kunt maken met intelligente bedrijfstoepassingen binnen CRM en ERP.
Meer nog: u begint best met wat u vandaag nodig hebt en voegt nieuwe toepassingen toe als uw bedrijf groeit en de behoeften veranderen.
Mist u opportuniteiten door een gebrek aan samenwerking tussen verkoop, marketing en service? Bent u op zoek naar een oplossing om het verkooptraject in te korten en de kans op succes te verhogen? Wil u de klantentevredenheid naar een hoger niveau tillen?
Uw klanten hebben meer kennis van zaken dan ooit tevoren. Zij nemen aankoopbeslissingen nog voordat u ze kunt benaderen. Om klanten aan te trekken en te behouden, is een positieve klantervaring van cruciaal belang.
Met Microsoft Dynamics 365 geeft u aan ieder contactmoment een persoonlijke touch.
Focus op slimmer verkopen met inzicht
- Toon de beste volgende stap
Geef uw verkopers contextafhankelijke, ingesloten inzichten uit Dynamics 365 Sales die de beste volgende stap laten zien om elke klantrelatie vooruit te helpen.
- Optimaliseer e-mailcontact
Laat verkopers zien wanneer en hoe klanten de interactie aangaan met hun e-mails, zodat ze hun communicatie proactiever en responsiever kunnen maken.
- Houd zicht op sociale trends
Geef verkopers sociale inzichten die het sentiment van de koper volgen en identificeer potentiële concurrentiebedreigingen.
Ontwikkel relaties met persoonlijke betrokkenheid
- Koppel data aan processen om relatieverkoop mogelijk te maken
Combineer relatiegegevens en -processen met integratie tussen LinkedIn Sales Navigator en Dynamics 365 Sales, zodat verkopers weten hoe ze vertrouwen kunnen ontwikkelen en moeiteloos relaties op schaal kunnen beheren.
- Registreer aankoopsignalen van sociale media
Bied inzichten die aantonen aan welke relevante gesprekken kan worden deelgenomen en welke content gedeeld kan worden. Zo kunnen verkopers direct kansen aangrijpen om kopers te betrekken op sociale media.
- Personaliseer content
Geef je verkoopmedewerkers alle mogelijkheden om samen te werken en verkoopdocumenten te personaliseren met ingesloten Office 365-tools die aansluiten op hun manier van werken.
Vergroot de productiviteit van uw verkopers
- Lever intelligente begeleiding
Verhoog de aanname onder gebruikers en minimaliseer de training met uitgebreide, contextafhankelijke hulp en intelligente, door gebeurtenissen gestuurde verkoopprocessen die verkopers naar optimale resultaten begeleiden.
- Vereenvoudig de uitvoering van sales
Versnel deals met een meeslepende end-to-end-ervaring voor verkoopkansbeheer. Verhoog de productiviteit van verkopers met vertrouwde tools zoals Excel en Outlook die naadloos samenwerken met de functies van Dynamics 365 Sales.
- Blijf op de hoogte
Verbeter de effectiviteit van sales door verkopers te voorzien van verrijkte weergaven van accounts, contacten en leads met contextafhankelijke firmographics van derden, nieuws en aangrijpende gebeurtenissen voor B2B- en B2C-kopers.
- Verkoop altijd en overal
Ondersteun onderweg werken, ook zonder verbindingsmogelijkheden, met moderne mobiele applicaties waarmee u beschikt over contextueel nieuws, sociale data en werkstromen die de bruikbaarheid bevorderen.
Versnel de verkoopprestaties
- Verkort de opstarttijden
Zorg voor een eenvoudiger inwerkproces voor nieuwe verkopers. Stem verkoopgedrag af op best practices en interactieve ondersteuning en documentatie uit Dynamics 365 Sales.
- Vergroot de verkoopeffectiviteit
Realiseer uw doelstellingen door doelen op te geven, resultaten te volgen en tijdig feedback en begeleiding te geven. Onderzoek afwijkingen van het plan en neem corrigerende maatregelen via realtime dashboards.
- Verkrijg zichtbaarheid en inzichten
Ga snel van gegevens naar inzichten in Dynamics 365 Sales met realtime dashboards met interactieve mogelijkheden, inzoomfuncties en vragen.
- Motiveer verkopers
Stimuleer uw verkopers met leuke en interessante verkoopwedstrijden voor teams. Verbeter de verkoopprestaties en houd iedereen verantwoordelijk met een unieke gamification-oplossing waarmee resultaten uiterst zichtbaar worden.
Snel starten met CRM?
Met onze CRM Sprint introduceer je op een laagdrempelige manier de kracht van Microsoft Dynamics 365 binnen jouw organisatie.
Jouw commerciële teams starten op enkele dagen tijd met de standaardfunctionaliteiten die ze nodig hebben.
Van verkoop, marketing tot service. Alles vanuit één gecentraliseerde omgeving.
Wat is een CRM Sprint?
Snel
op korte tijd geïmplementeerd, zonder omslachtige analyse
Eenvoudig
Standaard
standaardfunctionaliteiten van Dynamics 365 Sales met additionele componenten die door GMI werden ontwikkeld
Wat zeggen onze klanten?
Wij ondersteunen u met het uitbouwen van een platform voor Customer Engagement, ongeacht de sector.
Ook organisaties met internationale sales- en marketingteams.
Ook zij kozen voor GMI:
Ontdek onze bouwoplossingen op Digital Construction
GMI en Microsoft bouwen de brug naar de cloud op 27 april
Samen bruggen bouwen met Microsoft op ‘Bridge To The Cloud’
Waarom kiezen voor GMI?
- Eén bedrijf, één oplossing
Jij bent één bedrijf; één geïntegreerd systeem is dan ook vanzelfsprekend. GMI group staat met het 4D Solution Concept garant voor een totaalbenadering waarbij - naast ERP en CRM - ook digitale samenwerkingsplatformen (ECM), centraal documentbeheer (DMS), document handling en BI deel kunnen uitmaken van de oplossing die jij nodig hebt.
- Wij spreken jouw taal
Waarom kozen honderden toonaangevende ondernemingen al voor GMI group? Omdat wij begeleiding garanderen door mensen die met beide voeten in de dagelijkse praktijk staan. Wij spreken je taal en denken actief mee vanuit jouw specifieke problematiek!
- Je toekomst veilig gesteld
Wij bieden oplossingen die ontwikkeld zijn binnen het meest betrouwbare en toekomstgerichte softwareplatform van Microsoft. Zo kies je voor een oplossing die in de toekomst zal blijven evolueren, samen met een netwerk van partners waar GMI group toonaangevend is.
- Onze mensen maken het verschil
95 GMI-ers zorgen dagelijks voor uw automatisatie met verstand van zaken. Wij investeren permanent in kennis en kunde en zorgen voor een feel good cultuur bij onze mensen... want zij maken nu eenmaal het verschil.
- Samen sterk met de ESC Groep
Sinds mei 2024 maakt GMI deel uit van de ESC Groep. Deze bestaat uit meerdere sterke spelers die samen dé uitdager willen zijn in de Europese IT-en business applicatiemarkt. Onze klanten kunnen rekenen op expertise in Microsoft-technologie zoals Dynamics 365 (ERP en CRM), Microsoft 365, Power BI, e-Business, Cyber Security, IT-beheer en AI (Copilot).