Helpdesk
Heeft u specifieke gebruikersproblemen, foutmeldingen, aanvragen voor wijzigingen van de layout of specifieke vragen tijdens de implementatiefase van een nieuw project?
Zeg vaarwel tegen lange wachttijden. Ervaar een probleemloze en efficiënte klantenservice met het GMI helpdesk portaal!
Hoe registreert u een case?
Met onze nieuwe GMI helpdesk portaal heeft u het zelf in handen. U hoeft niet meer in wacht te staan of van de ene persoon naar de andere te worden doorverbonden. Het portaal biedt een centraal punt voor al uw ondersteuningsbehoeften, zodat u de voortgang en historiek van uw verzoeken te allen tijde kunt volgen, zelfs rechtstreeks kunt communiceren met onze experten of meerdere werknemers toegang kunt geven.
Geniet van de flexibiliteit en efficiëntie bij deze werking. Wij garanderen u een klantenservice als nooit tevoren.
Registreer uw case in enkele stappen:
- beschrijf het probleem of de aanpassing
- kies het domein waar het probleem zich voordoet
- ken een prioriteit toe aan de case
- bewaar de case
De Application Consultant behandelt de case en zoekt samen met de Solution Developer naar de gepaste oplossing. Na uw goekeuring wordt de case afgesloten door de Application Consultant.
U kan het probleem escaleren door de case op prioriteit ‘critical’ in te stellen.
Is het portaal offline of blijft uw case onbeantwoord? Verwittig telefonisch de Helpdesk Lead: +32 14 57 49 10.
Doeltreffende ondersteuning op afstand
GMI group maakt gebruik van GotoAssist om haar klanten sneller en doeltreffender te ondersteunen. Met deze tool kunnen onze Application Consultants het beeldscherm van een gebruiker overnemen en zo vanop afstand laten zien hoe een programma werkt. Er kunnen eventueel ook kleine reparaties worden aangebracht via deze weg.