Dat is de vraag die meer dan 20 CRM-experten en gebruikers van Dynamics 365 Sales kregen voorgeschoteld. Het beantwoorden van die vraag kan het verschil betekenen tussen mislukking en succes, zo bleek. Hun advies werd verwerkt tot een handig eBook: een onmisbare bron voor gebruikers die hun investering in het systeem willen maximaliseren.
Microsoft Dynamics 365 is een krachtige oplossing waarmee organisaties veel kritische bedrijfsdoelen kunnen realiseren. Zoals bij de meeste technologie het geval is, varieert het gebruik van het platform sterk. Wat gebruikers eruit halen is sterk afhankelijk van wat ze erin stoppen. Dit geldt vooral voor een oplossing zoals Dynamics 365 die het potentieel heeft om zoveel vlakken van een bedrijf te raken, vooral als het gaat om het vormen, voeden en onderhouden van de klantrelaties die essentieel zijn voor het succes van een organisatie.
Hoe kan een organisatie ervoor zorgen dat ze het meeste halen uit deze oplossing, van zodra alles up and running is? Dat is een vraag die ook volgens Koen Bauwens – Account Executive CRM bij GMI group – vaker moet gesteld worden. In dit eBook geven Microsoft MVP’s, Dynamics Partners en andere ervaren CRM-experten hun advies om u te helpen Dynamics te optimaliseren en ervoor te zorgen dat u het maximum uit uw investering haalt.
We lichten alvast enkele opvallende quotes eruit:
“Stop Thinking About Dynamics!”
The best way to get the most out of Dynamics is to stop thinking about Dynamics. Imagine that youāve got a new car. Dynamics is one of the seats. Itās comfortable. Itās useful. But the car does so much more than just provide you a seat. Similarly, because Dynamics is itself a Power App, you ought not forget that being up and running on Dynamics means that you have Power Platform under the hood.
“Activities? Yes, Activities.”
One Microsoft Dynamics feature that doesnāt get the recognition and usage it deserves is activities. They have been there since day one of Dynamics and they have been underused that entire time. Activities are at the heart of turning sales reps into proactive innovators and are at the heart of many of the new AI features that Microsoft is adding.
“Implementation is Not the Finish Line”
Too many organizations expect that the end of the implementation is the finish line. Thatās actually the starting line with Microsoft Dynamics. Continued investment varies, but CRM success will depend on an organizationās ability to continue to evolve usage to get the measurables and insights they want and need from their sales and marketing organization.
Download het eBook!
Hoe kan uw organisatie ervoor zorgen dat u het meest haalt uit CRM-investering? Laat u inspireren door het advies van 20 CRM-experten. Hun reacties helpen u om Dynamics 365 Sales te optimaliseren.
Dit handige eBook is een onmisbare bron voor gebruikers die hun investering in het systeem willen maximaliseren!
0 reacties