Optimaliseer het beheer van leden en relaties

Als ledenorganisatie is het opvolgen van jouw leden en het opbouwen van duurzame relaties van cruciaal belang. Door deze administratieve processen te digitaliseren, kan je het ledenbeheer volledig automatiseren. Zo kan je focussen op wat echt belangrijk is, nl. een meerwaarde creëren voor jouw leden.

Specifiek voor ledenorganisaties hebben wij hiervoor een CRM-toepassing ontworpen.

Met deze oplossing – gebouwd op Dynamics 365 zet je de stap naar een gedigitaliseerd en uitgebalanceerd relatiebeheer.

Z

Beschikbaar

op desktop, tablet of smartphone

Z

Herkenbaar

in jouw vertrouwde Microsoft-omgeving

Z

Geïntegreerd

CRM als onderdeel van een groter geheel
Z

Onmisbaar

een noodzaak voor elke ledenorganisatie!

Van anoniem tot enthousiast lid

Goede relaties opbouwen met leden en prospecten voor de lange termijn, dat is het doel van CRM.

Een goed CRM-systeem helpt je in de zoektocht naar en de onboarding van nieuwe leden en zorgt voor een goede opvolging van bestaande leden, en dat vanuit één gecentraliseerde omgeving.

Ontdek hier de mogelijkheden:

CRM: efficiënte en consequente verkoop

Bekijk de mogelijkheden

Wij ondersteunen je met een CRM-oplossing gebouwd op Microsoft-technologie en volledig geënt op de noden van jouw ledenorganisatie.

Reeds van bij de start zal deze bijdragen aan je processen en uw medewerkers ontlasten in hun dagdagelijkse taken.

Klaar om met een CRM-oplossing aan de slag te gaan?

Onze experten helpen je graag om dat vlekkeloos te laten verlopen!

Koen, Account Executive, GMI group

Koen Bauwens

Account Executive,

GMI group

Opvolging van aanvraag tot verkoop

Onboarding van nieuwe leden

Bij de verwelkoming van nieuwe leden komt heel wat kijken… In Dynamics 365 als CRM-toepassing kan je dit volledige proces digitaliseren en opvolgen. Zo kunnen mijlpalen bepaald worden om het volledige onboardingsproces te structureren.

Je hebt steeds een overzicht waar in het onboardingsproces een lid zich bevindt. Zo kan je een due dilligence-proces invoeren om te controleren of een lid aan de nodige voorwaarden voldoet en kan je ook datums bijhouden zodat je geen enkele deadline meer mist in dit proces.

Op deze manier voelt een lid zich meteen welkom bij jouw organisatie.

Opvolgen van jaarlijkse lidgelden en facturatie

Als ledenorganisatie kruipt er veel werk in het opvolgen van de jaarlijkse lidgelden. Via Dynamics 365 CRM kan dit proces gestroomlijnd en geautomatiseerd worden.

Zo kan er automatisch een nieuwe factuur verstuurd worden naar de leden om hun jaarlijkse bijdrage te betalen. Deze verkoopfacturen kunnen dan doorgestuurd worden naar uw financiële omgeving (bijvoorbeeld Dynamics 365 Business Central als ERP-systeem) voor de verdere opvolging.

Op deze manier hoef jij je niet meer bezig te houden met de administratieve noodzakelijkheden en kan je focussen op wat echt belangrijk is, namelijk de leden.

Een-beter-beheer-van-uw-relaties
CRM voor de bouw: volg klachten efficiënt op

Portaal voor interactie met leden en informatiedeling

Als ledenorganisatie ga je vaak in interactie met uw leden en is informatiedeling met de leden van cruciaal belang.

Een portaal (of extranet) naar jouw leden toe is dan ook geen overbodige luxe in het digitale tijdperk. Op deze manier kan je in interactie gaan met jouw leden en hen de mogelijkheid bieden om zelf aanvragen in te dienen of zaken te beheren.

Verder kan je ook belangrijke informatie of documenten delen met jouw leden via dit portaal.

Documenten delen rechtstreeks vanuit CRM?

Microsoft 365 | SharePoint
Microsoft Dynamics 365 Sales
Koppel CRM met DMS

Deze gebruiksvriendelijke oplossing maakt het eenvoudiger om documenten te centraliseren. Zo beschikken jouw medewerkers altijd over documenten die specifiek betrekking hebben op klanten en prospecten. Meer nog, ook je externe relaties hebben toegang tot de documenten die je wenst te delen met hen.

Koppel CRM met DMS

Ontdek de mogelijkheden:

Empty

Hoe documenten opladen en delen?

Via de drag & drop-pagina heb je enkele handige mogelijkheden om documenten te beheren:

  • Opladen van één of meerdere documenten (alsook mails en bijlagen)
  • Creatie van een nieuw document op basis van een template
  • Extern delen van één of meerdere documenten
  • Zoeken naar documenten of filteren op type, documentsoort of gedeelde documenten

 

Hoe documenten gestructureerd beheren?

Ook garanderen wij een permanent gestructureerd documentbeheer dankzij deze extra functionaliteiten:

  • Selecteer metadata via een overzicht van de termen of via autocomplete
  • Deze selectie is van toepassing op alle bestanden die je wil opladen
  • Automatische controle of alle velden correct zijn ingevuld
  • Gestructureerde bestandsnamen op basis van metadata, onderwerp en originele bestandsnaam
  • Geef aan of een document al dan niet zichtbaar mag zijn voor alle gebruikers (via een slot)

 

Wat zeggen onze klanten?

Wij ondersteunen je met het uitbouwen van CRM-toepassing, specifiek voor ledenorganisaties.

Ook zij kozen voor GMI:

Snel starten met CRM?

Met onze CRM Sprint introduceer je op een laagdrempelige manier de kracht van Microsoft Dynamics 365 binnen jouw organisatie.

Jouw commerciële teams starten op enkele dagen tijd met de standaardfunctionaliteiten die ze nodig hebben.

Van verkoop, marketing tot service. Alles vanuit één gecentraliseerde omgeving.

GMI Sprint: Ga snel aan de slag met de standaardversie

Wat is een CRM Sprint?

Starten met CRM: snel, eenvoudig en standaard!

Snel

op korte tijd geïmplementeerd, zonder omslachtige analyse

Starten met CRM: snel, eenvoudig en standaard!

Eenvoudig

door CRM eenvoudig te houden, verloopt de gebruikersadoptie soepeler
Starten met CRM: snel, eenvoudig en standaard!

Standaard

standaardfunctionaliteiten van Dynamics 365 Sales met additionele componenten die door GMI werden ontwikkeld

Check onze blog

Lees hier enkele recente nieuwsberichten of ga aan de slag met onze tips en tricks.

Ontdek onze bouwoplossingen op Digital Construction Brussels

Ontdek onze bouwoplossingen op Digital Construction

Op de vakbeurs voor elke bouwonderneming die wil digitaliseren, demonstreren we onze totaaloplossing voor een optimaal bouwmanagement.
GMI en Microsoft bouwen de brug naar de cloud op 27 april

GMI en Microsoft bouwen de brug naar de cloud op 27 april

Op 'Bridge To The Cloud' vertellen experts van GMI group en Microsoft waarom een verschuiving naar de cloud een must is voor elk logistiek en handelsbedrijf.
Samen bruggen bouwen met Microsoft op ‘Bridge To The Cloud’

Samen bruggen bouwen met Microsoft op ‘Bridge To The Cloud’

Op 27 april toont GMI samen met Microsoft de krachtige integratie van Dynamics 365 met het cloudplatform van Microsoft Apps. Maar er staat nog veel meer op het programma...

Volg een webinar

Herbekijk of volg een webinar over relevante topics:

Waarom kiezen voor een CRM-oplossing?

  • Je gebruikt reeds Microsoft-toepassingen.

Wellicht is er binnen jouw organisatie een ongekende hoeveelheid aan informatie verspreid over Excel files, documenten en zelfs in de hoofden van de medewerkers! Is het dan niet tijd om ook deze informatie te structureren en beschikbaar maken voor de hele organisatie?

  • Je overweegt om een CRM-oplossing te introduceren.

Schrikt de kostprijs of complexiteit van een implementatie je nog af? Of zie je op tegen de inspanning voor jouw medewerkers? Met een vlotte implementatie zal de gebruikersadoptie soepel verlopen en is het CRM-systeem eenvoudig te ondersteunen. Zo blijven ook de kosten tot een minimum beperkt.

  • Je wil nu aan de slag met de standaardfunctionaliteiten van Dynamics 365 CRM.

Dankzij onze kennis en ervaring bij talrijke bedrijven hebben we de beste onderdelen gebundeld tot een kant-en-klare oplossing, waar ieder bedrijf snel én voordelig mee aan de slag kan.