CRM voor marketing, sales én customer service

Tevreden klanten zijn uw beste ambassadeurs. Maar hoe krijgt u waardevol inzicht in hun behoeften en verwachtingen? Hoe biedt u hen een betekenisvolle ervaring, zelfs nog voor ze klant zijn? En hoe maakt u die professionele relatie dan echt winstgevend?

De performante CRM-toepassingen binnen het Microsoft Dynamics 365-platform helpen u om de verkoop en loyaliteit te verhogen én tegelijkertijd kosten te besparen. Zo realiseert u sneller de commerciële ambitie die uw organisatie doet groeien.

Onze experten begeleiden u om een succesvolle strategie voor Customer Engagement uit te bouwen met een CRM-oplossing die volledig is aangepast aan úw bedrijfsbehoeften.

Starten met CRM: snel, eenvoudig en voor een vaste prijs!

Geef uw commerciële teams de beste tools

Breng de relatie met uw klanten, leveranciers, partners of leden beter in kaart en verbeter de productiviteit en samenwerking in uw hele onderneming.
Met de slimme CRM-toepassingen binnen het Microsoft Dynamics 365-platform (Customer Insights, Sales en Customer Service)
beschikt iedereen over de juiste tools:

voor elke organisatie

Breng marketing, sales en dienst-na-verkoop
op één lijn

Krijg een 360°-zicht op al uw klanten en relaties

Goede relaties opbouwen met klanten en prospecten voor de lange termijn, dat is het doel van CRM. Een goed CRM-systeem moet u dan ook in staat stellen om alle marketing-, verkoop- én serviceprocessen optimaal te beheren, en dat vanuit één gecentraliseerde omgeving.

voor de bouw

Digitaliseer het beheer van klanten, relaties
én projecten

Vanuit één gecentraliseerde omgeving

Wij ondersteunen u met een CRM-oplossing volledig geënt op de noden van de bouwsector. Vanaf de opvolging van een aanvraag tot het closen van de deal, het bijhouden van relaties op een project, tot het opvolgen van klachten tijdens de 10-jarige aansprakelijkheid.

voor ledenbeheer

Bouw duurzame relaties op met nieuwe en bestaande leden

Geautomatiseerde administratieve processen

Een goed CRM-systeem helpt u in de onboarding van nieuwe leden en zorgt voor een goede opvolging van bestaande leden. Alles vanuit één gecentraliseerde omgeving. Door die processen te digitaliseren, kan u focussen op wat echt belangrijk is, nl. een meerwaarde creëren voor uw leden.

Waarom kiezen voor CRM bij GMI group?

Waarom kiezen voor CRM bij GMI?

CRM is onmisbaar voor uw organisatie

Wij garanderen een laagdrempelige start

Uw CRM-oplossing door eigen ontdekking en inzicht

CRM als deel van een groter geheel

Onze projectaanpak maakt het verschil

Een onderscheidende projectaanpak

Bij GMI kan u rekenen op een efficiënte projectaanpak en kiest u voor een oplossing die zal blijven evolueren.
Maak daarbij gebruik van onze expertise in integraties met andere toepassingen.

Professioneel en pragmatisch

Onze projectaanpak is snel, efficiënt en doelgericht.

Professioneel en pragmatisch

GMI onderscheidt zich ten opzichte van andere aanbieders in haar projectaanpak. Wij maken komaf met lange en dure analysetrajecten. Bij ons neemt uw bedrijf een vliegende start met CRM, omdat Microsoft Dynamics 365 reeds door ons uit de doos werd gehaald en voorbereid voor uw project.

Onze aanpak is verder professioneel pragmatisch, wat betekent: geen onnodige en kostelijke overhead, maar wel efficiënt en doelgericht met periodieke overlegmomenten, ondersteund door een klantenportaal.

Best practices

Het fundament van uw oplossing is reeds klaar!

Best practices

Met onze CRM Base App creëren we onmiddellijk meerwaarde op basis van onze knowhow en ervaring. Deze oplossing wordt continu mee vorm gegeven door onze klanten, waarmee we een hecht partnership opbouwen. Via kennisdeling over bedrijven en sectoren heen, groeit uw CRM-toepassing mee met de noden van een veranderende wereld en dit zonder de kosten en risico’s van een maatwerkoplossing.

Onze focus ligt op gestandaardiseerde software. Hiervoor beschikken wij over een portfolio van modulaire oplossingen die we kunnen inpluggen op de Base App, zowel eigen GMI-oplossingen als wereldwijde best-in-class add-ons.

Connected CRM

Integratie is meer dan implementatie...

Connected CRM

Geïnspireerd door het GMI 4D Solution Concept, denken wij verder dan enkel CRM. CRM is meestal onderdeel van het grotere operationele geheel dat uw onderneming is. Onze aanvullende expertise in ERP-oplossingen, digitale samenwerkingsplatformen en portalen (ECM) en document management (DMS), moderne informatievoorziening via digitale dashboards (BI), enz. kunnen wij steeds toepassen in een CRM-project.

GMI group bekijkt de implementatie van CRM vanuit deze insteek: integratie binnen het totale applicatielandschap van u als klant. Daarom spreken we van Connected CRM.

Eén bedrijf, één oplossing

GMI group staat met het 4D Solution Concept garant voor een totaalbenadering waarbij – naast CRM en ERP – ook portalen en samenwerkingsplatformen (ECM) en BI deel kunnen uitmaken van de oplossing die u nodig heeft.

Microsoft 365 | SharePoint

Koppeling met SharePoint

Documenten opslaan binnen de CRM-toepassing is ongestructureerd en kostelijk. Binnen de Microsoft stack is SharePoint de toepassing voor het bijhouden en delen van alle documenten binnen een organisatie. Zo kunnen uw verkopers documenten bijhouden die gekoppeld zijn aan klanten en/of verkoopkansen, rechtstreeks vanuit het CRM-systeem!

Microsoft Power BI

Power BI-package

Om betere analyses te kunnen doen op de salesinformatie binnen uw CRM-oplossing hebben we een Power BI package ontwikkeld. Zo kan u zowel op de actuele pipeline en de instroom van nieuwe leads en verkoopkansen focussen, als op de gewonnen en verloren opportuniteiten.

Microsoft Dynamics 365 Business Central

Koppeling met Dynamics 365 Business Central of NAV (ERP)

Behalve het synchroniseren van gegevens van klanten, verkoopkansen en/of offertes, kan u ook gebruik van Power BI om ERP-data te visualiseren binnen de CRM-toepassing. Zo krijgt u inzicht in openstaande facturen, de omzet per periode of in vergelijking met vorige jaren. Zowel binnen de klantenkaart, maar ook op overkoepelend niveau in dashboards.

Wat zeggen onze klanten?

Wij ondersteunen u met het uitbouwen van een platform voor Customer Engagement, ongeacht de sector.
Ook organisaties met internationale sales- en marketingteams.

Ook zij kozen voor GMI:

Snel starten met CRM?

Met onze CRM Sprint introduceert u op een laagdrempelige manier de kracht van Microsoft Dynamics 365 Sales binnen uw organisatie.

Uw commerciële teams starten op enkele dagen tijd met de standaardfunctionaliteiten die ze nodig hebben.

Van verkoop, marketing tot service. Alles vanuit één gecentraliseerde omgeving.

GMI Sprint: Ga snel aan de slag met de standaardversie

Wat is een CRM Sprint?

Starten met CRM: snel, eenvoudig en standaard!

Snel

op korte tijd geïmplementeerd, zonder omslachtige analyse

Starten met CRM: snel, eenvoudig en standaard!

Eenvoudig

door CRM eenvoudig te houden, verloopt de gebruikersadoptie soepeler
Starten met CRM: snel, eenvoudig en standaard!

Standaard

standaardfunctionaliteiten van Dynamics 365 Sales met additionele componenten die door GMI werden ontwikkeld

Check onze blog

Lees hier enkele recente nieuwsberichten of ga aan de slag met onze tips en tricks.

Ontdek onze bouwoplossingen op Digital Construction Brussels

Ontdek onze bouwoplossingen op Digital Construction

Op de vakbeurs voor elke bouwonderneming die wil digitaliseren, demonstreren we onze totaaloplossing voor een optimaal bouwmanagement.
GMI en Microsoft bouwen de brug naar de cloud op 27 april

GMI en Microsoft bouwen de brug naar de cloud op 27 april

Op 'Bridge To The Cloud' vertellen experts van GMI group en Microsoft waarom een verschuiving naar de cloud een must is voor elk logistiek en handelsbedrijf.
Samen bruggen bouwen met Microsoft op ‘Bridge To The Cloud’

Samen bruggen bouwen met Microsoft op ‘Bridge To The Cloud’

Op 27 april toont GMI samen met Microsoft de krachtige integratie van Dynamics 365 met het cloudplatform van Microsoft Apps. Maar er staat nog veel meer op het programma...

Volg een webinar

Herbekijk of volg een webinar over relevante topics:

  • Eén bedrijf, één oplossing

Jij bent één bedrijf; één geïntegreerd systeem is dan ook vanzelfsprekend. GMI group staat met het 4D Solution Concept garant voor een totaalbenadering waarbij - naast ERP en CRM - ook digitale samenwerkingsplatformen (ECM), centraal documentbeheer (DMS), document handling en BI deel kunnen uitmaken van de oplossing die jij nodig hebt.

  • Wij spreken jouw taal

Waarom kozen honderden toonaangevende ondernemingen al voor GMI group? Omdat wij begeleiding garanderen door mensen die met beide voeten in de dagelijkse praktijk staan. Wij spreken je taal en denken actief mee vanuit jouw specifieke problematiek!

  • Je toekomst veilig gesteld

Wij bieden oplossingen die ontwikkeld zijn binnen het meest betrouwbare en toekomstgerichte softwareplatform van Microsoft. Zo kies je voor een oplossing die in de toekomst zal blijven evolueren, samen met een netwerk van partners waar GMI group toonaangevend is.

  • Onze mensen maken het verschil

95 GMI-ers zorgen dagelijks voor uw automatisatie met verstand van zaken. Wij investeren permanent in kennis en kunde en zorgen voor een feel good cultuur bij onze mensen... want zij maken nu eenmaal het verschil.

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.