CRM voor marketing, sales én customer service

Tevreden klanten zijn je beste ambassadeurs. Maar hoe krijg je waardevol inzicht in hun behoeften en verwachtingen? Hoe bied je hen een betekenisvolle ervaring, zelfs nog voor ze klant zijn? En hoe maak je die professionele relatie dan echt winstgevend?

De performante CRM-toepassingen binnen het Microsoft Dynamics 365-platform helpen je om de verkoop en loyaliteit te verhogen én tegelijkertijd kosten te besparen. Zo realiseer je sneller de commerciële ambitie die jouw organisatie doet groeien.

Onze experten begeleiden je om een succesvolle strategie voor Customer Engagement uit te bouwen met een CRM-oplossing die volledig is aangepast aan joúw bedrijfsbehoeften.

Starten met CRM: snel, eenvoudig en voor een vaste prijs!

Geef jouw commerciële teams de beste tools

Breng de relatie met je klanten, leveranciers, partners of leden beter in kaart en verbeter de productiviteit en samenwerking in de hele onderneming.
Met de slimme CRM-toepassingen binnen het Microsoft Dynamics 365-platform (Customer Insights, Sales en Customer Service)
beschikt iedereen over de juiste tools:

CRM voor elke organisatie

Breng marketing, sales en dienst-na-verkoop
op één lijn

Krijg een 360°-zicht op al je klanten en relaties

Goede relaties opbouwen met klanten en prospecten voor de lange termijn, dat is het doel van CRM. Een goed CRM-systeem moet jou dan ook in staat stellen om alle marketing-, verkoop- én serviceprocessen optimaal te beheren, en dat vanuit één gecentraliseerde omgeving.

CRM voor de bouw

Digitaliseer het beheer van klanten, relaties
én projecten

Vanuit één gecentraliseerde omgeving

Wij ondersteunen je met een CRM-oplossing volledig geënt op de noden van de bouwsector. Vanaf de opvolging van een aanvraag tot het closen van de deal, het bijhouden van relaties op een project, tot het opvolgen van klachten tijdens de 10-jarige aansprakelijkheid.

CRM voor ledenbeheer

Bouw duurzame relaties op met nieuwe en bestaande leden

Geautomatiseerde administratieve processen

Een goed CRM-systeem helpt je in de onboarding van nieuwe leden en zorgt voor een goede opvolging van bestaande leden. Alles vanuit één gecentraliseerde omgeving. Door die processen te digitaliseren, kan je focussen op wat echt belangrijk is, nl. een meerwaarde creëren voor jouw leden.

Waarom kiezen voor CRM bij GMI group?

Waarom kiezen voor CRM bij GMI?

CRM is onmisbaar voor elke organisatie

Wij garanderen een laagdrempelige start

Jouw CRM-oplossing door eigen ontdekking en inzicht

CRM als deel van een groter geheel

Onze projectaanpak maakt het verschil

Een onderscheidende projectaanpak

Bij GMI kan je rekenen op een efficiënte projectaanpak en kies je voor een oplossing die zal blijven evolueren.
Maak daarbij gebruik van onze expertise in integraties met andere toepassingen.

Professioneel en pragmatisch

Onze projectaanpak is snel, efficiënt en doelgericht.

Professioneel en pragmatisch

GMI onderscheidt zich ten opzichte van andere aanbieders in haar projectaanpak. Wij maken komaf met lange en dure analysetrajecten. Bij ons neemt je bedrijf een vliegende start met CRM, omdat Microsoft Dynamics 365 reeds door ons uit de doos werd gehaald en voorbereid voor jouw project.

Onze aanpak is verder professioneel pragmatisch, wat betekent: geen onnodige en kostelijke overhead, maar wel efficiënt en doelgericht met periodieke overlegmomenten, ondersteund door een klantenportaal.

Best practices

Het fundament van jouw oplossing is reeds klaar!

Best practices

Met onze CRM Base App creëren we onmiddellijk meerwaarde op basis van onze knowhow en ervaring. Deze oplossing wordt continu mee vorm gegeven door onze klanten, waarmee we een hecht partnership opbouwen. Via kennisdeling over bedrijven en sectoren heen, groeit jouw CRM-toepassing mee met de noden van een veranderende wereld en dit zonder de kosten en risico’s van een maatwerkoplossing.

Onze focus ligt op gestandaardiseerde software. Hiervoor beschikken wij over een portfolio van modulaire oplossingen die we kunnen inpluggen op de Base App, zowel eigen GMI-oplossingen als wereldwijde best-in-class add-ons.

Connected CRM

Integratie is meer dan implementatie...

Connected CRM

Geïnspireerd door het GMI 4D Solution Concept, denken wij verder dan enkel CRM. CRM is meestal onderdeel van het grotere operationele geheel dat jouw onderneming is. Onze aanvullende expertise in ERP-oplossingen, digitale samenwerkingsplatformen en portalen (ECM) en document management (DMS), moderne informatievoorziening via digitale dashboards (BI), enz. kunnen wij steeds toepassen in een CRM-project.

GMI group bekijkt de implementatie van CRM vanuit deze insteek: integratie binnen het totale applicatielandschap van jou als klant. Daarom spreken we van Connected CRM.

Eén bedrijf, één oplossing

GMI group staat met het 4D Solution Concept garant voor een totaalbenadering waarbij – naast CRM en ERP – ook portalen en samenwerkingsplatformen (ECM) en BI deel kunnen uitmaken van de oplossing die je nodig hebt.

Microsoft 365 | SharePoint

Koppeling met SharePoint

Documenten opslaan binnen de CRM-toepassing is ongestructureerd en kostelijk. Binnen de Microsoft stack is SharePoint de toepassing voor het bijhouden en delen van alle documenten binnen een organisatie. Zo kunnen jouw verkopers documenten bijhouden die gekoppeld zijn aan klanten en/of verkoopkansen, rechtstreeks vanuit het CRM-systeem!

Microsoft Power BI

Power BI-package

Om betere analyses te kunnen doen op de salesinformatie binnen jouw CRM-oplossing hebben we een Power BI package ontwikkeld. Zo kan je zowel op de actuele pipeline en de instroom van nieuwe leads en verkoopkansen focussen, als op de gewonnen en verloren opportuniteiten.

Microsoft Dynamics 365 Business Central

Koppeling met Dynamics 365 Business Central (ERP)

Behalve het synchroniseren van gegevens van klanten, verkoopkansen en/of offertes, kan je ook gebruik van Power BI om ERP-data te visualiseren binnen de CRM-toepassing. Zo krijg je inzicht in openstaande facturen, de omzet per periode of in vergelijking met vorige jaren. Zowel binnen de klantenkaart, maar ook op overkoepelend niveau in dashboards.

Wat zeggen onze klanten?

Wij ondersteunen je met het uitbouwen van een platform voor Customer Engagement, ongeacht de sector.
Ook organisaties met internationale sales- en marketingteams.

Ook zij kozen voor GMI:

Snel starten met CRM?

Met onze CRM Sprint introduceer je op een laagdrempelige manier de kracht van Microsoft Dynamics 365 binnen jouw organisatie.

Jouw commerciële teams starten op enkele dagen tijd met de standaardfunctionaliteiten die ze nodig hebben.

Van verkoop, marketing tot service. Alles vanuit één gecentraliseerde omgeving.

GMI Sprint: Ga snel aan de slag met de standaardversie

Wat is een CRM Sprint?

Starten met CRM: snel, eenvoudig en standaard!

Snelle opzet

op korte tijd geïmplementeerd, zonder omslachtige analyse

Starten met CRM: snel, eenvoudig en standaard!

Directe meerwaarde

de vooraf ingestelde CRM-omgeving biedt meteen meerwaarde voor jouw organisatie

Starten met CRM: snel, eenvoudig en standaard!

Eenvoudige adoptie

door de functionaliteiten eenvoudig en standaard te houden, verloopt de gebruikersadoptie soepeler

Check onze blog

Lees hier enkele recente nieuwsberichten of ga aan de slag met onze tips en tricks.

Service is de nieuwe sales

Waarom geweldige service vandaag belangrijker is dan sales? In een wereld waarin producten en prijzen steeds minder onderscheidend zijn, is service dé nieuwe manier om klanten te winnen én te behouden.
Ontdek onze bouwoplossingen op Digital Construction Brussels

Ontdek onze bouwoplossingen op Digital Construction

Op de vakbeurs voor elke bouwonderneming die wil digitaliseren, demonstreren we onze totaaloplossing voor een optimaal bouwmanagement.
GMI en Microsoft bouwen de brug naar de cloud op 27 april

GMI en Microsoft bouwen de brug naar de cloud op 27 april

Op 'Bridge To The Cloud' vertellen experts van GMI group en Microsoft waarom een verschuiving naar de cloud een must is voor elk logistiek en handelsbedrijf.

Volg een webinar

Herbekijk of volg een webinar over relevante topics:

  • Eén bedrijf, één oplossing

Jij bent één bedrijf; één geïntegreerd systeem is dan ook vanzelfsprekend. GMI group staat met het 4D Solution Concept garant voor een totaalbenadering waarbij - naast ERP en CRM - ook digitale samenwerkingsplatformen (ECM), centraal documentbeheer (DMS), document handling en BI deel kunnen uitmaken van de oplossing die jij nodig hebt.

  • Wij spreken jouw taal

Waarom kozen honderden toonaangevende ondernemingen al voor GMI group? Omdat wij begeleiding garanderen door mensen die met beide voeten in de dagelijkse praktijk staan. Wij spreken je taal en denken actief mee vanuit jouw specifieke problematiek!

  • Je toekomst veilig gesteld

Wij bieden oplossingen die ontwikkeld zijn binnen het meest betrouwbare en toekomstgerichte softwareplatform van Microsoft. Zo kies je voor een oplossing die in de toekomst zal blijven evolueren, samen met een netwerk van partners waar GMI group toonaangevend is.

  • Onze mensen maken het verschil

95 GMI-ers zorgen dagelijks voor uw automatisatie met verstand van zaken. Wij investeren permanent in kennis en kunde en zorgen voor een feel good cultuur bij onze mensen... want zij maken nu eenmaal het verschil.

  • Samen sterk met de ESC Groep

Sinds mei 2024 maakt GMI deel uit van de ESC Groep. Deze bestaat uit meerdere sterke spelers die samen dé uitdager willen zijn in de Europese IT-en business applicatiemarkt. Onze klanten kunnen rekenen op expertise in Microsoft-technologie zoals Dynamics 365 (ERP en CRM), Microsoft 365, Power BI, e-Business, Cyber Security, IT-beheer en AI (Copilot).

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.