Atrio Groep betreedt een nieuw digitaal tijdperk. Met als doelstelling het versterken van klantenrelaties in de professionele bouwsector Ć©n het stroomlijnen van de interne werking tussen verkoop, plaatsing en de logistiek.
Na grondige analyse en bevraging werd duidelijk dat we een digitale partner nodig hebben om deze weg te bewandelen. En met GMI hebben we die professionals gevonden Ć©n gekozen.
Naast Microsoft Dynamics 365 Business Central als ERP om de bedrijfsoperaties te optimaliseren, wordt met Dynamics 365 Sales een CRM-systeem geĆÆntroduceerd, perfect afgestemd op de noden van een projectgedreven organisatie met toonzaalverkoop zoals bij Atrio.
Daarnaast is de introductie van centraal DMS om de samenwerking met zakelijke partners te digitaliseren een wezenlijk onderdeel van de scope, alsook een intranetomgeving voor de interne communicatie onderling.
Als sluitstuk rekent Atrio voor informatievoorziening op de rapportagemogelijkheden van Power BI.
Kortom, het digitaliseringsproject bij Atrio is een perfect voorbeeld van het GMI 4D Solutions Concept waarbij naast ERP, CRM en BI ā ook digitale samenwerkingsplatformen en een centraal DMS deel uitmaken een geĆÆntegreerde oplossing die bedrijven ondersteunt om te automatiseren.
Over Atrio
Als specialist voor tegels, natuursteen, parket, laminaat en vinyl, biedt Atrio een jong fris en trendy assortiment aan afwerkingsmaterialen en combineert op een vakkundige manier creativiteit en design met respect voor elk budget.
Bij Atrio gaan elegantie en een ruime keuze hand in hand en kunnen zowel particulieren als aannemers, projectleiders of architecten proeven van een passie voor creativiteit en design.
0 reacties