Als commerciële medewerkers vaker hybride werken, dan hebben zij altijd en overal toegang nodig tot de juiste en actuele klantdata. Maar hoe krijgt u alle klanteninformatie gemakkelijk centraal? Lees er alles over in dit eBook!
Alle klanteninformatie gemakkelijk centraal
Om uw sales team een voorsprong te geven, moeten verkopers altijd en overal over de juiste data kunnen beschikken. Maar dan moet ook het verkoopproces gedigitaliseerd worden. Veel KMO’s maken daarom gebruik van allerlei tools of toepassingen om op die manier langdurige klantrelaties op te bouwen. De vraag is echter hoe efficiënt en gebruiksvriendelijk deze tools zijn…
%
van de salesmedewerkers ervaren de sales tools van hun bedrijf eerder als obstakel dan als oplossing. Dat komt omdat veel oudere oplossingen softwaretoepassingen voor automatisering van salesprocessen data nog steeds in silo’s plaatsen. Dus is het nu tijd om klanten nooit meer te laten wachten en klantgegevens te centraliseren!
Investeer daarom, net als veel andere KMO’s, in een toegankelijke en eenvoudig te gebruiken sales tool om klantrelaties beter te beheren. Met Dynamics 365 als CRM-toepassing neemt uw sales team een voorsprong.
De voordelen van een gestroomlijnde oplossing
Veel medewerkers die klantcontact hebben zijn hybride werkers geworden. Dat betekent dat uw sales team, maar ook marketing- en servicemedewerkers, altijd en overal over de juiste klantdata en applicaties moeten kunnen beschikken.
Lukt dit goed, dan levert dit het volgende op:
- Inzicht in actuele klantdata waardoor u een concurrentievoorsprong neemt.
- Klantrelaties worden beter doordat zij sneller geholpen worden.
- Een all-in-one oplossing voor sales-, marketing en serviceprocessen.
- Een compleet overzicht van alle informatie over elke verkoopkans.
- Salesprocessen worden korter en efficiënter door terugkerende handelingen te automatiseren.
Download het eBook!
Ontdek de voordelen van Dynamics 365 in dit e-Book!
0 reacties