Starten met CRM
Snel, standaard en eenvoudig!
Met CRM-software krijg je een helder zicht op jouw klanten, relaties, prospecten en verkoopskansen. Maar hoe hou je de implementatiekost (en tijd) zo goed mogelijk binnen de perken?
Met onze CRM Sprint introduceer je op een laagdrempelige manier de kracht van Microsoft Dynamics 365 binnen jouw organisatie.
Ga live in 30 dagen!
Jouw commerciële teams starten op enkele dagen tijd met de standaardfunctionaliteiten die ze nodig hebben.
Van marketing, sales tot customer service. Alles vanuit één gecentraliseerde omgeving.
Snel
op korte tijd geïmplementeerd, zonder omslachtige analyse
Standaard
standaardfunctionaliteiten met extra componenten door GMI ontwikkeld voor de KMO
Eenvoudig
door CRM eenvoudig te houden, verloopt de gebruikersadoptie soepeler
Dag 1
Dag 10
Dag 20
Dag 30
Ga live in 30 dagen!
Jouw commerciële teams starten op enkele dagen tijd met de standaardfunctionaliteiten die ze nodig hebben.
Van marketing, sales tot customer service. Alles vanuit één gecentraliseerde omgeving.
Snel
op korte tijd geïmplementeerd, zonder omslachtige analyse
Standaard
standaardfunctionaliteiten met extra componenten door GMI ontwikkeld voor de KMO
Eenvoudig
door CRM eenvoudig te houden, verloopt de gebruikersadoptie soepeler
Kick-off
Aan de hand van een kennismakingsgesprek zal GMI group jou adviseren om ofwel te kiezen voor een Sprint- of projectaanpak. Meteen bekijken we ook welke toepassingen (bv. Microsoft 365) reeds aanwezig zijn. Na onderling akkoord, wordt er een kick-off meeting gepland, samen met jouw vaste GMI consultant.
Configuratie en opzet
We configureren de CRM Sprint in functie van jouw organisatie, waarbij we de standaard Deployment Guide hanteren. We zorgen voor de opzet van de CRM-omgeving, de aanmaak van gebruikers met correcte rechten, de koppeling met Microsoft 365, Exchange, ...
Opleiding
Na de configuratie wordt een opleiding voorzien voor groepen tot 6 gebruikers. Bij meer dan 6 gebruikers, worden de key users opgeleid. Wij geven geen algemene CRM-opleiding, maar wel een concrete opleiding over de CRM Sprint. Onze to-the-point-aanpak zorgt ervoor dat de gebruikers heel snel aan de slag kunnen met de CRM-functionaliteiten die ze dagelijks zullen gebruiken.
Go-live
Een GMI consultant is ter beschikking om de gebruikers te begeleiden bij de opstart van het project.
Bekijk alle mogelijkheden
Ga in enkele dagen tijd aan de slag, zonder omslachtige functionele analyse.
Extra ondersteuning of advies nodig?
Onze experten helpen je graag om dat vlekkeloos te laten verlopen!
Koen Bauwens
Account Executive,
GMI group
Bekijk de mogelijkheden
Ga in enkele dagen tijd aan de slag, zonder omslachtige functionele analyse.
Extra ondersteuning of advies nodig? Onze experten helpen je graag om dat vlekkeloos te laten verlopen!
- De vertegenwoordiger ziet alle interacties en activiteiten op één centrale plaats, inclusief die van zijn collega’s.
- Naast activiteiten wordt informatie, zoals verkoopkansen en aanvragen (klachten) weergegeven.
- In één oogopslag zie je een overzicht van alle activiteiten (bezoekverslagen, afspraken, taken, telefoongesprekken, etc.), gerelateerd aan jouw klant, contactpersoon, verkoopkans en klacht.
- Door middel van een filterknop kunnen enkele specifieke activiteittypes worden weergegeven.
- Wordt er gebruik gemaakt van OneNote in Microsoft 365? Dan kunnen ook OneNote-notities vanuit Dynamics 365 opgesteld worden.
- Alle taken en afspraken worden gesynchroniseerd en mails worden gekoppeld aan de desbetreffende klant, contactpersoon, verkoopkans of klacht.
- Verder kan je makkelijk gegevens uit een andere Excel-lijst invoegen.
- Ook Word-documenten kunnen opgesteld worden met CRM-data en dit op basis van voorgedefinieerde sjablonen (templates).
- Met deze mobiele app zijn alle voordelen van een CRM-platform beschikbaar voor iOS-, Android- en Windowstablets en smartphones.
- In de offline modus kan je verder werken zonder zelfs verbinding te maken met Dynamics 365.
- Door middel van Business Process Flows worden jouw medewerkers begeleid doorheen een proces.
- Dit kan toegepast worden op alle CRM-entiteiten.
- Naast de voordelen van begeleide processen is rapportage van de verschillende onderwerpen en hun status eenvoudiger gemaakt.
Voor een vaste prijs van € 4950!
Marketing
Marketing en sales teams krijgen samen een beter zicht op welke campagnes het meest rendement opleveren of opgeleverd hebben.
Dankzij een doorgedreven koppeling met Dynamics 365 kan je mailingcampagnes uitvoeren in MailChimp en/of vanuit CRM versturen.
Integreer Dynamics 365 Customer Insights als professioneel email en marketing automation platform voor lead scoring en kwantificering.
Sales
Verkopers hoeven niet enkel op de instroom van nieuwe leads en opportuniteiten te focussen, maar kunnen ook bestaande klanten de juiste aandacht geven.
Bouw marktkennis op door de concurrentie in kaart te brengen met onze Competitor Advanced-module.
Verlies geen contactgegevens meer op een beurs of evenement met onze Event App.
Centraliseer alle informatie en koppel alle interacties aan een project met onze projectenmodule.
Service
Laat geen vraag of klacht onbehandeld dankzij het ticketmanagement binnen de CRM-omgeving. Zo krijgt jouw klant gegarandeerd de juiste begeleiding en opvolging.
Met Dynamics 365 Customer Voice kan je dynamische tevredenheidsenquêtes opmaken en versturen naar je CRM-databank.
Deel informatie met je klanten, relaties, partners en medewerkers d.m.v. Dynamics Portals op basis van jouw CRM-databank.
Wat zeggen onze klanten?
Profiteer van bewezen praktijken bij bedrijven die succesvol van start zijn gegaan met een CRM Sprint!
Ook zij kozen voor GMI:
Check onze blog
Lees hier enkele recente nieuwsberichten of ga aan de slag met onze tips en tricks.
Ontdek onze bouwoplossingen op Digital Construction
GMI en Microsoft bouwen de brug naar de cloud op 27 april
Samen bruggen bouwen met Microsoft op ‘Bridge To The Cloud’
Volg een webinar
Herbekijk of volg een webinar over relevante topics:
Waarom kiezen voor een CRM Sprint?
- Je gebruikt reeds Dynamics 365 ERP (Business Central of NAV).
Wellicht is er buiten je ERP-systeem een ongekende hoeveelheid aan informatie verspreid over Excel files, documenten en zelfs in de hoofden van de medewerkers! Is het dan niet tijd om ook deze informatie te structureren en beschikbaar maken voor de hele organisatie?
- Je overweegt om een CRM-oplossing te introduceren.
Schrikt de kostprijs of complexiteit van een implementatie je nog af? Of zie je op tegen de inspanning voor jouw medewerkers? Met een vlotte implementatie zal de gebruikersadoptie soepel verlopen en is het CRM-systeem eenvoudig te ondersteunen. Zo blijven ook de kosten tot een minimum beperkt.
- Je wil nu aan de slag met de standaardfunctionaliteiten van Dynamics 365 CRM.
Dankzij onze kennis en ervaring bij talrijke bedrijven hebben we de beste onderdelen gebundeld tot een kant-en-klare oplossing, waar ieder bedrijf snel én voordelig mee aan de slag kan.