Snel, standaard en eenvoudig!

Met CRM-software krijg je een helder zicht op jouw klanten, relaties, prospecten en verkoopskansen. Maar hoe hou je de implementatiekost (en tijd) zo goed mogelijk binnen de perken?

Met onze CRM Sprint introduceer je op een laagdrempelige manier de kracht van Microsoft Dynamics 365 binnen jouw organisatie.

Ga live in 30 dagen!

Jouw commerciële teams starten op enkele dagen tijd met de standaardfunctionaliteiten die ze nodig hebben.

Van marketing, sales tot customer service. Alles vanuit één gecentraliseerde omgeving.

N

Snel

op korte tijd geïmplementeerd, zonder omslachtige analyse

N

Standaard

standaardfunctionaliteiten met extra componenten door GMI ontwikkeld voor de KMO

N

Eenvoudig

door CRM eenvoudig te houden, verloopt de gebruikersadoptie soepeler

Datamount: verhoog de productiviteit van uw medewerkers

Kick-off

Tijdens een kennismakingsgesprek adviseren we jou voor de beste aanpak.

Van kennismaking tot kick-off

Aan de hand van een kennismakingsgesprek zal GMI group jou adviseren om ofwel te kiezen voor een Sprint- of projectaanpak. Meteen bekijken we ook welke toepassingen (bv. Microsoft 365) reeds aanwezig zijn. Na onderling akkoord, wordt er een kick-off meeting gepland, samen met jouw vaste GMI consultant.

Dag 1

IT managers

Configuratie en opzet

Wij configureren de CRM Sprint in functie van jouw organisatie.

Configuratie en deployment

Bij het opzet hanteren we de standaard Deployment Guide. We zorgen voor de configuratie van de CRM-omgeving, de aanmaak van gebruikers met correcte rechten, de koppeling met Microsoft 365, Exchange, …

Dag 10

Opleiding

Opleiding

Na de configuratie wordt een opleiding voorzien voor groepen tot 6 gebruikers.

Opleiding voor de key users

Bij meer dan 6 gebruikers, worden de key users opgeleid. Hierbij geven wij een concrete opleiding over de CRM Sprint-oplossing. Onze to-the-point-aanpak zorgt ervoor dat de gebruikers heel snel aan de slag kunnen met de CRM-functionaliteiten die ze dagelijks zullen gebruiken.

Dag 20

Start snel en eenvoudig!

Go-live

Wij begeleiden de gebruikers bij de opstart van het project.

Begeleiding bij de go-live

Een GMI consultant is ter beschikking om de gebruikers te begeleiden bij de opstart van het project.

Dag 30

Ga live in 30 dagen!

Jouw commerciële teams starten op enkele dagen tijd met de standaardfunctionaliteiten die ze nodig hebben.

Van marketing, sales tot customer service. Alles vanuit één gecentraliseerde omgeving.

N

Snel

op korte tijd geïmplementeerd, zonder omslachtige analyse

N

Standaard

standaardfunctionaliteiten met extra componenten door GMI ontwikkeld voor de KMO

N

Eenvoudig

door CRM eenvoudig te houden, verloopt de gebruikersadoptie soepeler

dag 1
dag 1
Medewerkers

Kick-off

Aan de hand van een kennismakingsgesprek zal GMI group jou adviseren om ofwel te kiezen voor een Sprint- of projectaanpak. Meteen bekijken we ook welke toepassingen (bv. Microsoft 365) reeds aanwezig zijn. Na onderling akkoord, wordt er een kick-off meeting gepland, samen met jouw vaste GMI consultant.

dag 10
dag 10
IT managers

Configuratie en opzet

We configureren de CRM Sprint in functie van jouw organisatie, waarbij we de standaard Deployment Guide hanteren. We zorgen voor de opzet van de CRM-omgeving, de aanmaak van gebruikers met correcte rechten, de koppeling met Microsoft 365, Exchange, ...

dag 20
dag 20
Opleiding

Opleiding

Na de configuratie wordt een opleiding voorzien voor groepen tot 6 gebruikers. Bij meer dan 6 gebruikers, worden de key users opgeleid. Wij geven geen algemene CRM-opleiding, maar wel een concrete opleiding over de CRM Sprint. Onze to-the-point-aanpak zorgt ervoor dat de gebruikers heel snel aan de slag kunnen met de CRM-functionaliteiten die ze dagelijks zullen gebruiken.

dag 30
dag 30
Start snel en eenvoudig!

Go-live

Een GMI consultant is ter beschikking om de gebruikers te begeleiden bij de opstart van het project.

Bekijk alle mogelijkheden

Ga in enkele dagen tijd aan de slag, zonder omslachtige functionele analyse.

Extra ondersteuning of advies nodig?

Onze experten helpen je graag om dat vlekkeloos te laten verlopen!

Koen, Team Lead, GMI group

Koen Bauwens

Account Executive,

GMI group

Bekijk de mogelijkheden

Ga in enkele dagen tijd aan de slag, zonder omslachtige functionele analyse.
Extra ondersteuning of advies nodig? Onze experten helpen je graag om dat vlekkeloos te laten verlopen!

Alle informatie in één overzicht
Alle nodige informatie over je klant of relatie wordt weergegeven op één overzichtelijk scherm.
Bekijk alle activiteiten
In één oogopslag bekijk je alle activiteiten die gerelateerd zijn aan je klant, contactpersoon, verkoopkans of klacht.
Werk in een vertrouwde omgeving
Microsoft Dynamics 365 en Outlook zijn standaard met elkaar gekoppeld, zodat er geen connector of plugin geïnstalleerd moet worden.
Eenvoudig gegevens uitwisselen
Dankzij de nauwe integratie met Microsoft Excel Online kan je gegevens eenvoudig aanpassen, ook in bulk.
Altijd en overal beschikbaar
Via de inbegrepen mobiele app van Dynamics 365, kan je de volledige CRM-oplossing gebruiken.
Efficiënte opvolging
Met Business Process Flows wordt de CRM-omgeving uiterst geschikt om de commerciële bedrijfsprocessen te automatiseren.
CRM Sprint: overzicht
  • De vertegenwoordiger ziet alle interacties en activiteiten op één centrale plaats, inclusief die van zijn collega’s.
  • Naast activiteiten wordt informatie, zoals verkoopkansen en aanvragen (klachten) weergegeven.
CRM Sprint: activiteiten
  • In één oogopslag zie je een overzicht van alle activiteiten (bezoekverslagen, afspraken, taken, telefoongesprekken, etc.), gerelateerd aan jouw klant, contactpersoon, verkoopkans en klacht.
  • Door middel van een filterknop kunnen enkele specifieke activiteittypes worden weergegeven.
  • Wordt er gebruik gemaakt van OneNote in Microsoft 365? Dan kunnen ook OneNote-notities vanuit Dynamics 365 opgesteld worden.
CRM Sprint: vertrouwde omgeving
  • Alle taken en afspraken worden gesynchroniseerd en mails worden gekoppeld aan de desbetreffende klant, contactpersoon, verkoopkans of klacht.
CRM Sprint: gegevens uitwisselen
  • Verder kan je makkelijk gegevens uit een andere Excel-lijst invoegen.
  • Ook Word-documenten kunnen opgesteld worden met CRM-data en dit op basis van voorgedefinieerde sjablonen (templates).
CRM Sprint: altijd en overal beschikbaar
  • Met deze mobiele app zijn alle voordelen van een CRM-platform beschikbaar voor iOS-, Android- en Windowstablets en smartphones.
  • In de offline modus kan je verder werken zonder zelfs verbinding te maken met Dynamics 365.
CRM Sprint: opvolging
  • Door middel van Business Process Flows worden jouw medewerkers begeleid doorheen een proces.
  • Dit kan toegepast worden op alle CRM-entiteiten.
  • Naast de voordelen van begeleide processen is rapportage van de verschillende onderwerpen en hun status eenvoudiger gemaakt.

Voor een vaste prijs van € 4950!

Marketing

Marketing en sales teams krijgen samen een beter zicht op welke campagnes het meest rendement opleveren of opgeleverd hebben.

Segmentatie van contacten
standaard
Creëren van marketinglijsten
standaard
Opstellen van marketingcampagnes
standaard
Massamailings met MailChimp
optioneel

Dankzij een doorgedreven koppeling met Dynamics 365 kan je mailingcampagnes uitvoeren in MailChimp en/of vanuit CRM versturen.

Marketing Automation met Customer Insights
optioneel

Integreer Dynamics 365 Customer Insights als professioneel email en marketing automation platform voor lead scoring en kwantificering.

Sales

Verkopers hoeven niet enkel op de instroom van nieuwe leads en opportuniteiten te focussen, maar kunnen ook bestaande klanten de juiste aandacht geven.

Volg aanvragen en verkoopkansen gedetailleerd op
standaard
Digitaliseer het salesproces via Business Proces Flow
standaard
Volg bestaande klanten op via bezoekverslagen
standaard
Integratie met Google Maps
standaard
Koppeling met Companyweb
optioneel
Alle handelsinformatie van Companyweb is rechtstreeks toegankelijk voor CRM-gebruikers.
GMI Competitor Advanced-module
optioneel

Bouw marktkennis op door de concurrentie in kaart te brengen met onze Competitor Advanced-module.

GMI Event App
optioneel

Verlies geen contactgegevens meer op een beurs of evenement met onze Event App.

GMI Projectenmodule
optioneel

Centraliseer alle informatie en koppel alle interacties aan een project met onze projectenmodule.

Service

Laat geen vraag of klacht onbehandeld dankzij het ticketmanagement binnen de CRM-omgeving. Zo krijgt jouw klant gegarandeerd de juiste begeleiding en opvolging.

Registreren en opvolgen van klachten
standaard
Customer Voice
optioneel

Met Dynamics 365 Customer Voice kan je dynamische tevredenheidsenquêtes opmaken en versturen naar je CRM-databank.

Portalen
optioneel

Deel informatie met je klanten, relaties, partners en medewerkers d.m.v. Dynamics Portals op basis van jouw CRM-databank.

Wat zeggen onze klanten?

Profiteer van bewezen praktijken bij bedrijven die succesvol van start zijn gegaan met een CRM Sprint!

Ook zij kozen voor GMI:

Check onze blog

Lees hier enkele recente nieuwsberichten of ga aan de slag met onze tips en tricks.

Ontdek onze bouwoplossingen op Digital Construction Brussels

Ontdek onze bouwoplossingen op Digital Construction

Op de vakbeurs voor elke bouwonderneming die wil digitaliseren, demonstreren we onze totaaloplossing voor een optimaal bouwmanagement.
GMI en Microsoft bouwen de brug naar de cloud op 27 april

GMI en Microsoft bouwen de brug naar de cloud op 27 april

Op 'Bridge To The Cloud' vertellen experts van GMI group en Microsoft waarom een verschuiving naar de cloud een must is voor elk logistiek en handelsbedrijf.
Samen bruggen bouwen met Microsoft op ‘Bridge To The Cloud’

Samen bruggen bouwen met Microsoft op ‘Bridge To The Cloud’

Op 27 april toont GMI samen met Microsoft de krachtige integratie van Dynamics 365 met het cloudplatform van Microsoft Apps. Maar er staat nog veel meer op het programma...

Volg een webinar

Herbekijk of volg een webinar over relevante topics:

Waarom kiezen voor een CRM Sprint?

  • Je gebruikt reeds Dynamics 365 ERP (Business Central of NAV).

Wellicht is er buiten je ERP-systeem een ongekende hoeveelheid aan informatie verspreid over Excel files, documenten en zelfs in de hoofden van de medewerkers! Is het dan niet tijd om ook deze informatie te structureren en beschikbaar maken voor de hele organisatie?

  • Je overweegt om een CRM-oplossing te introduceren.

Schrikt de kostprijs of complexiteit van een implementatie je nog af? Of zie je op tegen de inspanning voor jouw medewerkers? Met een vlotte implementatie zal de gebruikersadoptie soepel verlopen en is het CRM-systeem eenvoudig te ondersteunen. Zo blijven ook de kosten tot een minimum beperkt.

  • Je wil nu aan de slag met de standaardfunctionaliteiten van Dynamics 365 CRM.

Dankzij onze kennis en ervaring bij talrijke bedrijven hebben we de beste onderdelen gebundeld tot een kant-en-klare oplossing, waar ieder bedrijf snel én voordelig mee aan de slag kan.

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.